Tuesday 6 September 2011

Peluang menjadi agen Public Gold di seluruh Malaysia

Salam sejahtera kepada semua pembaca.
Saya doakan anda semua sihat sejahtera.

Saya pasti anda telah mengetahui mengenai peluang pelaburan emas fizikal melalui Public Fine Gold International Sdn Bhd (Public Gold). Betul tak?

Ini kerana saya ada menulis artikel berkenaan pelaburan emas fizikal yang ditawarkan oleh syarikat ini pada 7/10/2008 yang lalu. Anda boleh membaca artikel itu di sini.

Sepanjang bulan 10/2008 yang lalu, saya dapati Public Gold telah mula mendapat liputan akhbar mengenai peluang pelaburan emas fizikal yang ditawarkan oleh mereka. Ini kerana artikel akhbar mengenai Public Gold telah muncul di dalam akhbar Harian Metro dan juga Berita Harian.

Anda boleh lihat keratan akhbar mengenainya disini.


Keratan akhbar Harian Metro 25/10/2008
(Klik untuk besarkan)

Ini pula keratan akhbar Berita Harian bulan 10/2008. Saya lupa nak catat tarikhnya :P


Keratan akhbar Berita harian mengenai Public Gold
(Klik untuk besarkan)

Tahniah saya ucapkan kepada Public Gold kerana telah mempromosikan peluang membeli emas fizikal untuk tujuan pelaburan kepada kita semua.

Peluang menjadi agen Public Gold di setiap negeri seluruh negara.

Pada 3/11/2008 CEO syarikat Public Gold, Mr. Branson telah menelefon saya. Beliau meminta saya memaklumkan kepada pembaca blog jutawanemas bahawa Public Gold kini membuka peluang kepada individu/syarikat/koperasi yang berminat untuk menjadi agen Public Gold di setiap negeri di seluruh Malaysia.

(update) Modal untuk menjad agen Public Gold hanyalah RM20,000

Maklumat terperinci mengenai peluang menjadi agen Public Gold boleh diperolehi dengan menelefon saya di talian 013-3582788.

Ulasan peribadi saya.

Bagi sesiapa yang mengimpikan perniagaan emas sendiri, inilah peluang anda untuk memiliki perniagaan sendiri. Peluang dah ada di depan mata. Memandangkan bilangan agen untuk setiap negeri ada koutanya, maka siapa cepat dia dapat :)

Lagi satu, tidak lama lagi Public Gold akan melancarkan produk terbaru mereka iaitu Dinar Emas. Saya jangkakan Dinar Emas ini akan menjadi produk hot macam Dinar Emas Kelantan. Terdapat 3 saiz Dinar Emas Public Gold iaitu 1 Dinar, 5 Dinar dan 10 Dinar. Kalau nak tahu details, boleh tanya dengan Mr. Branson.

Bagi mereka yang berminat untuk membeli emas Public Gold pula, doakan agar ada agen Public Gold akan membuka kedai di sebelah opis/rumah anda. Nanti senang nak borong emas :)

Ok, itu sahaja pengumuman dari saya.

Jika ada sebarang komen, letakkan di bahagian komen atau kita bincangkan di forum jutawanemas.

Terima kasih.

No comments:

Post a Comment